svenska1dlover

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Rakel - 25 juni 2013 19:20

Kapitel 8

 

På gränsen


Saras Perspektiv

Jag visste att Nessa skulle åka iväg, men jag visste inte att det skulle vara så

snart... Jag kunde ju ändå fått veta något?? Jag har varit hennes bästis sen sjuan!

Stackars Lou... det måste komma så plötsligt för honom. Jag har ju som sakt ändå

förstått detta! Och grabbarna... Vad ska dom säga? Dom vet väll inte ens om 

detta än... JA! Jag måste messa dom det. Jag tar upp mobilen och messar alla

om nyheten. Harry svarar först Jävlar! Vad ska vi göra? Liam var är den andra

som svara Jag tar med mig grabbarna hem till Lou och försöker muttra upp honom.

Zayn och Niall hinner inte svara innan Liam och Harry häm dom till att åka till

Louis.

 

Louis Perspektiv

Jag sitter i soffan och stirrar rakt framför mig. jag vet inte hur länge jag suttit här.

Det plingar på dörren. Jag öppnar inte. Jag vill men jag kan inte förmå mina ben

att röra mig. Nån bankar på dörren och en röst skriker: '' ÖPPNA LOU VI VET 

ATT DU ÄR DÄR!!'' Nialls röst. En till röst:'' Lugna ner dig Niall! Han är deppig''

Harrys röst. Nu är det Zayns tur att prata :'' Jag har fortfarande en nyckel''

Han låser upp och killarna går in där jag sitter.

'' Hur är det?'' Liam sätter sig brevid mig och lägger armen om mig.

'' Hur vet ni?'' frågar jag

'' Sara messade och berättade'' svarar Harry

'' Sara? Sara!? Då måste Nessa vara där!!'' Nästan skriker jag och ställer mig upp.

'' Ta det lungt Lou, hon kommer väll tillbaka?'' säger Liam

'' Ska inte hon åka alldeles strax?'' säger jag förvånat

'' Jo men hon kommer väll hit innan?'' säger Niall lite osäkert

'' Tror inte det hon bara stack...'' jag känner hur tårarna börjar välla fram igen

'' hon bara stack...? Du menar att du lät henne sticka! Det är det värsta en kille 

kan göra'' Säger Zayn

'' Om du hade stoppad henne hade hon stannat kvar och gråtit ut allt hoss dig''

säger Liam 

'' Grabbar! Ge honom inte skuld känslor nu'' säger Harry

'' Nej det är okej... Jag fick en ide!'' säger jag och jag ler faktiskt

'' Bra! Då har vi gjort vårat! Kan vi gå och äta nu?'' säger Niall

'' Ja.. ni kan gå och äta nu... Men inte du Zayn... Jag behöver dig...'' säger jag

'' okej.. ?'' säger Zayn. 


Vanessas Perspektiv

Jag står och tänker igenom om jag har med mig allt när mobilen plingar till.

Det är Louis som skickat en MP3. Jag börjar lyssna på den, jag hör förstårs

vilken låt det är, They Dont Know About Us men det är Louis som sjunger hela 

låten. Oh herregud! Zayn körar på den! Jag älskar deras röster ihop! Det låter

så underbart! Jag börjar stor tjuta. Han gör det här för mig! Tårarna bara rinner

ner för kinderna, dom går inte att stoppa. Han är bara för söt! 

När låten är slut hör man hur han säger:'' Snälla Nessa, stanna''

Jag skickar tillbaka till honom: Så du tror att en låt får mig att stanna? Och

för den delar har du redan berättat för hela välden att jag är din tjej

Louis: Ehhh... Ja... jag hoppades alltid. Inte hela världen...

Jag: Haha :) Nej en tredjedel då. Och det är därför jag är tvungen att fly

Louis: Jag älskar dig

Jag: Jag älskar dig med, måste gå nu taxin är här

Louis: Jag vet.   Vad pratar han om ?? Jag tar min väska och går ner till hallen

Jag: vad pratar du om?

Louis: öppna dörren.

Jag: Ge dig Lou.  Jag öppnar dörren och ska gå ut. DÄR STÅR HAN!!!

'' Lou jag måste åka'' försöker jag. Han tar tag i mig och kramar om mig

'' Hur kan det vara så lätt för dig att åka?!'' 

'' Det är lätt för att det känns befriande att inte bli dödad. Men att åka från dig,

Sara, Liam, Zayn, Niall och Harry... Det går knappt.. Jag kommer sakna dig så''

Han trycker sina läppar mot mina.

'' Taxin väntar'' säger jag

'' men plantet går imorgon''

'' därför måste jag åka idag''

'' Jag älskar dig'' han börjar gråta

'' Jag älskar dig mer'' jag börjar gå mot taxin. Jag vänder mig och tårarna bara 

faller

'' Hej då...'' säger jag och sätter mig i taxin


Av Rakel - 25 juni 2013 18:22

Okej, om dom bara ska hålla på men helt onormala ( saker som dom jämt gör det vill säga) saker så kan jag fan inte vänta längre!!   

Helt ärligt, jag började nästan gråta när jag såg detta   

Älskar delen när Louis åker fram på skeatbord och tar en popcorn burk. Och så skönt att Zayn säger att dom försöker att inte vara normala och vanliga pojkband... det har vi ju inte märk... Liam drar ner Harrys byxor på scenen o.s.v

JAG VILL VARA EN AV DOM TJEJERNA SOM BLIV INTEJUVADE TILL DET HÄR!!!

Det ståg bli en del av dears liv. Det Vill jag !!!!!! Niall älskar mat men vet inte hur man äter ( tror såg inte riktigt) suchi.


JAG KAN INTE VÄNTA LÄNGRE!!! NÄR JAG GÅR PÅ DEN PÅ BIO SKA JAG SKRIKA UT: INNBBETTVIINNA DANCE GO! OCH SE HUR MÅNGA OSM GÖR DET! XD

Tidigare månad - Senare månad
Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min one direction blogg! Hoppas du läser och gillar! ;)

  

          One direction          

Hej & välkommen till min One direction blogg! Jag kommer  att skriva lite om grabbarna och  lite noveller! Jag hoppas att du gillar bloggen, och kommer tillbaka!

Kommentera gärna! ♡

Vem är jag då?

         

jag är en tjej som heter Rakel :))

Jag lever i en familj med en lilla syster och mamma och pappa. Jag kommer från värmland. Om du någon gång skulle se mig någonstans så kom fram och säg ''Hej! Jag läser din blogg!'' Var inte blyga, skulle bara älska om någon gjorde så =)

Jag har mycket problem med mig själv men 1D har alltid varit där för mig, dom finns när jag behöver dom. Dom är andledningen till att jag lever.

Annars är jag någ rätt normal... AHAHAHAAHAAA NÄÄÄ NORMAL FINNS INTE I MIN ORDLISTA

 

Glömde jag säga... @onedirection följer mig på twitterrrrr gaasssshh <3

 

 

Novellen

 

Nathalie Franks, eller även kallad Nat är är 20 år och lever i England, Bradford. Där finns också hennes mamma och Kevin... Kevin är mammas nya kille. Nat står inte ut med varken honom eller mamma så hon bor i en lägenhet tillsammans med sin bästa vän Elvira (Elvis). När Nat var yngre var hon bästa vän med Zayn Malik. Nu vet alla vem han är, en av killarna i one direction. Men Nat känner honom bättre än någon annan. Vilket också gör det svårare för henne att glöma honom. Han krossade hennes hjärta igenom att vara otrogen. 

Nat lovar sig själv att aldrig tänka på Zayns namn igen. Även om han är världs känd vill inte Nat ha något med honom att göra. Men svårare blir det för Elvis som råkar förälska sig i Niall Horan som oxå är med i 1D. Gång på gång försöker Zayn få tillbaka Nat, men hon vägrar. En dag kanske hon låter honom förklara... eller inte.

25 besvarade frågor

Translate!

Besökare :) Start 19/8-13

OMRÖSTNINGAR!

Vad tycker du om Tell Me A Lie?^^
 Vad är det? O.o
 Har inte läst -.-
 Läst typ ett kapitel .__.
 Den är väll bra
 Riktigt bra (;
 BÄST!!
 Favoriten vettu!!! :D

Kategorier

Arkiv

INLÄGG!

GÄSTBOK!

LÄNKAR!

STATISK!

KALENDER!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

BAKGRUND!


Ovido - Quiz & Flashcards