svenska1dlover

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Rakel - 23 juni 2013 21:08

Okej jag verkligen hatar min desig! (stav) 

Usch! den är så ful!   

Så finns det nån snäll och duktig som kan fixa upp den snyggare??

Nån som verkligen kan! För jag kollar på många andras bloggar, och dom är så vackra !!   

Känner du för att hjälpa mig? kika mig: Rakel.Ee snapchat: rakel.ee 

Finns även på facebook Rakel Eekman Almqvist

Jag är inte dum som ger ut detta eftersom jag kan blocka dig om du beter dig illa !   

hehe... vet nördar smailysar... men dom är gulliga ! xD

Tycker inläggen blir så mycket gulligare och trevligare då.. även om smilylsen dödar sig själv....

Men aja.. tillbaka till ämnet, kan nån hjälpa mig ?? :o


Här kommer lite bilder störa foton! Man måste ju ha lite kul här i livet!!! Live While We're Young vet ja! ^_^

             






Av Rakel - 23 juni 2013 18:57

Kapitel 6

 

Mitt liv i dina händer


Jag vaknar och märker att Louis ligger och kramar på mig.

YES YES YES!!!! Ingen mardröm!!!! JIPPI!!!!!! 

Det kan nog bero på att Lou antagligen har legat och kramat mig hela natten.

Jag har inte pratat med honom om mina mardrömmar det jag känner mig 

lite taskig för... Men jag tror han märkt att jag har dom eftersom jag vaknat

några gånger för att jag gråtit och en gång vakna jag av att jag skrik.

''Är du vaken?'' frågar Lou tyst

'' Ja, jag vakna nyss''

'' Okej, sovit bra?''

'' bästa jag gjort på länge''

'' bra'' han kysser mig på munnen länge. Länge och helt underbart.

'' kom vi går ner och äter frukost'' säger han sedan. Vi går ner i köket och fixat 

fram frukost.

 

3 timmar senar

 

Louis sitter i våran jeansfärgade fotölj. Jag går fram till honom och sätter mig

i hans knä. Han ler mot mig, hans vackra leende.

'' Hej'' säger han

''Hej...'' Kom igen, måste man säga Hej bara för att man ser varandra?! Fan, shit!

Jag är inte på bra humör...

'' Hur är det med foten?''

'' bra'' Han märker att jag inte är på så bra humör så han bara flinar och kramar

om mig. Dörren öppnas. Jag tittar lite surt men andå frågande på honom

'' Jag kanske råkade låna ut våran nyckel till Zayn...'' svarar han och rodnar.

'' Hej på er gullegrisar!'' säger Niall och springer in i vardagsrummet där vi sitter.

'' Vad vill du Niall?'' frågar jag lite väll surt

'' Haha nu är det inte jag som har sovit dåligt'' säger Zayn som kommit in

och flinar

'' Det har väll smittat av sig...'' svarar jag lika surt. Harry och Liam kliver oxå in 

i vardagsrummet.

'' Vi tänkte vi kunde gå till ett hamburgeställe och käka lunch'' Säger Harry.

'' Visst, jag tror det finns nån här som behöver lite mat'' svarar Lou

'' Äh ge dig nu!'' säger jag till Lou och slog till honom i armen.

 

Vi sitter på hamburgestället och äter, vi har precis fått våran mat. Jag sitter

brevid Louis och framför sitter Niall och gluffsar i sig sin hamburgare.

'' Ahhh oh my good!!! det är ju one direction!!!!'' Skriken en tjej och massa tjejer

springer fram till oss och ber dom om atougraf

'' Kolla, det är den där idioten som hatar alla som tror på gud!'' säger en annan

och bitch-blickar mig. Jag kollar ner i bordet och försöker hålla tårarna borta.

Louis lägger sin arm runt min midja. Han försöker le och skriva atougrafer till

alla tjejerna till och med hon som kalla mig idiot, men han måste ju...

När alla tjejer är nöjda går dom iväg helt uppspelta och några gråter.

När vi ätit upp och går där ifrån gör en tjej krokben för mig så jag ramlar

framlänges

'' klant'' säger hon och flinar åt mig. Utanför resturangen står det 2 tjejer.

när vi går förbi hör jag hur dom viskar

'' Kolla, är inte det där det kända pojkbandet? Och den där tjejen som tror

att hon kan säga att och är så jäwla snygg och bäst'' viskar den ena

'' Ja! Och så är hon med killarna bara för att få skydd... asså omg

hon borde skaffa hjälp!'' viskar den andra tillbaka

'' kolla här!'' säger den första och plockar upp en sten från marken och kastar

den på mig så jag får ett stort jack i bak huvudet. Louis tar tag i mig och drar

mig snabbare framåt. När vi är hemma tvättar han rent såret.

Om det här forsätter kan jag inte stanna kvar hos Louis, då måste jag bort

här i från! Men hur ska jag säga det till honom? Jag vill inte åka men jag kan

inte stanna kvar och låta Louis beskydda mitt liv!  

 

Av Rakel - 23 juni 2013 13:18

Hej på er era bortskämnda directiones som bara blir matade med information !!!

Haha nejdå skoja bara   ( vet att det inte ens var ett kul skämt men men)

Jag har kollat Louis twitter men jag ser inget som tyder på att han och Eleanor har gjort slut.

Jag hittar inte Eleanor på twitter, nån som kan kommentera vad hon heter?! #needyourhelp

vet hashtagg... Ville bara testa det här ! Okej ?? Dx

Jag vet inte heller vad Louis mamma heter på twitter så om ni vet det kan ni väll kommentera det med ?

 



Det finns en jätte gullig tjej vid namn Dani, hon skriver oxå en 1D novell vid namn Forever Young

Så klicka in på www.onednovellblogg.bloggplatsen.se

Novellen handlar om tjej, jacqueline och Harry. Novellen är spännande, romatisk, rolig men också sorgsen.

Jag tycker verkligen att DU ska gå in på den bloggen och läsa den novellen!!!

den är i 11 delar och (hoppas jag) del 12 kommer snart ;) Jag följer den och det borde du med göra!

Bloggen är jättefin och hon skriver jättebra!   



Jag håller på att lära mig Little Thing på gitarr !   

Jag kommer kanske lägga upp en video på mig när jag spelar och kanske sjunger till den här... om ni vill alltså...

Men jag började lära mig den idag så det kan nog ta ett tag. Jag får så ont i fingrarna !!

Det rär kul men jag får damb utbront när det inte går !!! Dx

Just ni tog jag en paus eftersom jag fick så ont i fingrarna.



Aja nu måste jag städa    Bye mina älsklingar!!

Kapitel 6 kommer nog i kväll !!


Tidigare månad - Senare månad
Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min one direction blogg! Hoppas du läser och gillar! ;)

  

          One direction          

Hej & välkommen till min One direction blogg! Jag kommer  att skriva lite om grabbarna och  lite noveller! Jag hoppas att du gillar bloggen, och kommer tillbaka!

Kommentera gärna! ♡

Vem är jag då?

         

jag är en tjej som heter Rakel :))

Jag lever i en familj med en lilla syster och mamma och pappa. Jag kommer från värmland. Om du någon gång skulle se mig någonstans så kom fram och säg ''Hej! Jag läser din blogg!'' Var inte blyga, skulle bara älska om någon gjorde så =)

Jag har mycket problem med mig själv men 1D har alltid varit där för mig, dom finns när jag behöver dom. Dom är andledningen till att jag lever.

Annars är jag någ rätt normal... AHAHAHAAHAAA NÄÄÄ NORMAL FINNS INTE I MIN ORDLISTA

 

Glömde jag säga... @onedirection följer mig på twitterrrrr gaasssshh <3

 

 

Novellen

 

Nathalie Franks, eller även kallad Nat är är 20 år och lever i England, Bradford. Där finns också hennes mamma och Kevin... Kevin är mammas nya kille. Nat står inte ut med varken honom eller mamma så hon bor i en lägenhet tillsammans med sin bästa vän Elvira (Elvis). När Nat var yngre var hon bästa vän med Zayn Malik. Nu vet alla vem han är, en av killarna i one direction. Men Nat känner honom bättre än någon annan. Vilket också gör det svårare för henne att glöma honom. Han krossade hennes hjärta igenom att vara otrogen. 

Nat lovar sig själv att aldrig tänka på Zayns namn igen. Även om han är världs känd vill inte Nat ha något med honom att göra. Men svårare blir det för Elvis som råkar förälska sig i Niall Horan som oxå är med i 1D. Gång på gång försöker Zayn få tillbaka Nat, men hon vägrar. En dag kanske hon låter honom förklara... eller inte.

25 besvarade frågor

Translate!

Besökare :) Start 19/8-13

OMRÖSTNINGAR!

Vad tycker du om Tell Me A Lie?^^
 Vad är det? O.o
 Har inte läst -.-
 Läst typ ett kapitel .__.
 Den är väll bra
 Riktigt bra (;
 BÄST!!
 Favoriten vettu!!! :D

Kategorier

Arkiv

INLÄGG!

GÄSTBOK!

LÄNKAR!

STATISK!

KALENDER!

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

BAKGRUND!


Ovido - Quiz & Flashcards