svenska1dlover

Alla inlägg under december 2013

Av Rakel - 26 december 2013 17:50

'' Gaah, min mobil!'' skriker Elvis, verkar som hon fått tillbaka vettet... Eller vettet o vettet, hon har fått tillbaka sitt normala jag. Hon kastar sig på golvet och tar upp sin mobil som ligger en bit bort.

'' Helveteeee'' skriker hon och drar pekfingret över sprickan på skärmen

'' Du kastade den i golvet med flit så skyll dig själv...'' säger jag och skrattar åt henne

________________________________________________________________________________________

       

Vi sitter i soffan och skrattar en stund. Vi abryts av att Zayn mobil börjar ringa. Han tar upp den och går iväg och svarar

'' Det är Zayn'' svarar han

''Åhh, okej. Aja. Visst. Låter fint. Okej bra. Mmm, hej då'' efter en stund har han pratat klart och kommer till oss.

'' Vem var det?'' frågar Niall

'' Liam. Modest hade ringt honom och sakt att vi ska bli interjuvade på onsdag. Alltså om 3 dagar'' Svarar Zayn

'' Ännu en interjuv?'' suckar Niall

'' Vadå? Det kan ju knappast va tråkigt'' säger Elvis

'' Tråkigt och tråkigt. Det blir jobbigt i längden.'' svarar Niall

'' Aha...'' säger Elvis.

'' I interjuven kommer dom fråga om er. Om alla bilder på oss'' säger Zayn

'' Va? Så vi blir publiserade på onsdag?'' frågar jag

'' Ja'' svarar Zayn

'' Coolt!'' ropar Elvis och skrattar. Det får Niall att börja skratta.


Zayns perspektiv: 

Hoppas inte tjejern får så mycket hat... Jag tar upp mobilen igen. @onedirection har twittrat om interjuven. Jag går in på twitter och skriver '' Japp, ni har hört rätt! En ny interjuv kommer på onsdag. Ni kanske får veta lite hemligheter...'' Jag får snabbt massa svar. Många skriver saker som ''Omg är det om flickvännerna?!'' Verkar som om det inte blir världens nyhet. Men jag vet inte hur mycket hat Nat tål. Visst, hon var mobbad och brydde sig inte. Hon har verkligen ett hårt skal och det är svårt att bryta ner henne men ändå. Vill inte att något ska hända henne.


Onsdag 

Vi sitter i en studio. Alltså jag och grabbarna. Alla tjejer sitter hemma hos mig och tittar på interjuven. Den är direkt send. 

'' Ni ska in om tre.... två..'' säger en man 

'' Välkommna in One Direction!'' säger en tjej som ute i studion. Hon heter Anne och ska intervjuva oss. 

'' In!'' säger mannen. Vi går in på en led, först Niall sen Louis sen Harry sen jag och sist Liam. Tjejerna som sitter i publiken börjar skrika. Jag vinkar till dom, då skriker dom ännu mer. Vi sätter oss i en soffa. 

'' Haha wow, vilka skrik'' säger Anne efter att tjejerna tysnat. '' Blir ni någonsin vana med det här?'' frågar hon. En standard fråga.

'' Haha, nu är det mer vanligt iallafall'' säger Niall

'' Ja, alltså var vi än går skriker tjejer och vi måste ha vakter. Ibland är det jobbigt men vi måste nästan vänja oss'' fortsätter Liam

'' Fast såklart man aldrig vänjer sig vid detta. Allt har gått så fort. Från att bara ha några x-factor fans till att ha fans runt hela världen. Det är helt otroligt. Vi kan nog aldrig tacka våra fans tillräckligt mycket'' fortsätter jag. Standard fråga, standrad svar.

'' Aha, jag förstår'' svarar jag. '' Ni är väll just nu ute på en världsturne?'' frågar hon

'' Ja, det är rätt. Vi har just nu ett litet break men vi ska fortsätta nästa vecka'' säger Harry

'' Vi har ju precis avslutat europa turnen så vi ska börja med Amerika nästa vecka'' fortsätter Louis

'' Okej'' säger Anne och ler. '' Jag har hört att ni va i din hemstad Zayn'' nu kommer det... '' I Bradford, är det sant?''

'' Ja, ja vi var där. Jag ville ta chansen hälsa på vänner och familj och då följde killarna med'' svarar jag och ler.

'' Låter trevligt. Jag har hört att du åkte dit för att träffa någon special'' fortsätter Anne. Jag kan känna hur Nat tar ett djupt andetag och försöker att kontrolera sig. Anne spänner ögonen i mig. Hela publiken sitter spända efter ett svar.

'' Ja. Ja, jag tror många sett bilder på mig och Niall när vi är med 2 tjejer.'' jag tittar lite på Niall. Han börjar skratta, självklart. Tjejerna börjar skrika igen '' När jag var yngre så hade jag en bästa vän som hete Nathalie Franks. Vi blev senare tillsammans men ungerfär 3 månader innan jag sökte till x-factor gjorde hon slut'' fortsätter jag lite försiktigt. 

'' Jasså? Varför gjorde hon slut?'' Jag tar ett djupt andetag och sattsar allt

'' Jag kysste en annan tjej'' Jag tittar ner och Liam som sitter brevid mig lägger armen om mig. Niall skrattar igen

'' Het ärligt har han tjatat om henne jätte länge och att han vill åka hem till henne och försöka få henne att förlåta honom så det var vi som tvingade honom till Bradford'' säger han. 

'' Japp, det är som Niall säger. Zayn älskar Nat'' säger Harry. Jag ler mot honom. Fan vad töntig jag känner mig.

'' Nejmen så vi åkte till Bradford där jag träffade henne som jag hoppas på. Hon brydde sig inte om utan sa bara att hon inte ville ha något med mig att göra. Men tillslut fick jag henne att ändra hennes betslut. Många tror att hon bara är med mig för att jag är känd nu. Men så är det verkligen inte'' säger jag.

'' Nej haha, Nat ville inte ens va med Zayn för att han var känd'' skrattar Harry. Då börjar Anne skratta

'' Inte? Haha'' säger hon

'' Nepp, hon sa att hon var orolig att jag skulle ha förändrats'' forsätter jag. '' så är ni snälla att sluta skicka hat till henne. Hon har inte gjort något fel, det var jag som gjorde fel'' då börjar tjejerna skrika igen

'' Haha, ja men med du då Niall? Vi har allt sett dig med en tjej också'' frågar Anne. Niall skrattar

'' Japp. Det kan ha varit så att jag träffade en tjej'' svarar han och tjejerna skriker ännu mer.

'' Jasså? Vem?'' frågar Anne

'' Hon heter Elvira Kjellholm och är Nats bästavän. Vi åkte ju bara dit för att träffa Nat men så var Elvis där. Jag tror faktiskt att hon gillade mig innan...'' svarar Niall. Jasså så han tror det?

'' Och ni blev också ett par?'' frågar Anne

'' Japp'' svarar Niall

'' Så du är den ändå som är singel?'' säger Anne till Harry

'' Ja, ja antar det hahaha''


Efter intervjuven så väntar massa fans utanför studion. Vi stannar och tar kort med dom och skriver autografer. Några vakter kommer och leder oss till en svart skåpbil. Vi hoppar in och den gör oss hem till mig. När vi kommer fram går jag först och låser upp dörren

'' ZAYN!!!'' skriker Nat och springer fram till mig. Hon kramar mig hårt ''Tack! Tack för allting. Hatet har minskat enormt. Jag älskar dig så mycket'' säger hon. Jag kysser henne på munnen en lång stund

'' Inga problem, jag älskar dig mer'' svarar jag. Hon kysser mig igen. Jag kommer aldrig låta någon skada henne

________________________________________________________________________________________

Jamen.... Detta kapitel blev ju... sådär lol

Aja hoppas ni tycker om detta ändå ;))

Kommenteraaaa :D

Och ledsen att det tog tid, men det jag sjukt svårt att skriva detta även om jag visste hur det skulle va... idk

Just nu är jag så trött så har inte läst igenom det så ni får stå ut med stavfel :/

Av Rakel - 24 december 2013 18:30

I dont know about u, but Lou is feeling 22  

NO MEN ASSÅ GUD HE IS 22 MAH MAN I 22 I DYING GAAHHH     


Jag venne vad jag ska säga men jag bara älskar denna man liksom han är min andledning till att le.

Han är bara de bästa som finns, finns inget mer att säga.

     

 

 

HAN ÄR INTE 22 HAN ÄR 7 ÅR OK OK JAG DÖR BYEEEE OMFG 




Av Rakel - 24 december 2013 17:34

Så, detta fick jag i mina julklappar
Ja, jag fick mer men detta är alla 1D saker. Det kommer ett till packet med posten på fredag och jag 98% säker på att det är This Is Us. Dom andra 2% är en IPad

Hahah, men vad fick ni? :) xx

Av Rakel - 24 december 2013 10:42

Merry Christmas I love you all <3

22

Av Rakel - 23 december 2013 22:23

MIN LILLA ÄLSKLING FYLLER 22 IMORGON OCH JAG ÄR INTE OK ASSÅ HERREGUD NEJ NEJ NEJ NEJ

GHJÖJHGHJFHRLBGNHRBGFNRNTHBHTHQMJGNVGP2UMHGB42OHNV
BV2PHMKFJQG HALLÅÅÅÅÅ NEJ!?!?!! 

DETTA GÅR INTE HERREGUD JAG DÖR HAN KAN INTE FYLLA 22 IMORGON HAR ÄR LIKSOM 5 INTE 22! 5

SLUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

   

       


Från en spexad sak till en annan:

NI VET VÄLL VEM @waverider_ PÅ INSTAGRAM ÄR VA?!!?! HAN HAR GILLAT 3 AV MINA FOTON PÅ INSTGRAM JAG SKRIKER HERREGUD ASDFGHJKL

Av Rakel - 14 december 2013 16:53

'' Olika, när dom ser oss le och ha kul tillräckligt många gånger antar jag. Fast såklart kommer några fortfarande hata dig men dom flesta kommer älska dig!''

'' Kommer Elvis också få... hat?'' han nickar bara till svar. Hur kunde jag vara så dum? Såklart kommer jag få hat! Varför tänkte jag inte på det!? Hoppas man vänjer sig... nejnej, det måste jag göra. Annars kommer detta inte funka. Eller..? Jag har seriöst ingen som helst aning om vad som kommer hända

_______________________________________________________________________________________

       

Zayn tittar oroligt på mig. Även fast hans tonfall var som om allt skulle vara helt normalt. Inte för att jag ser det normala i att tusentals av tjejer hatar mig. Och jag förstår vekligen inte varför, bara för att jag är tillsammans med Zayn Malik från One Direction, killen i tusentals tjejers hjärtan, hjärtan som nyss blev krossade för att deras drömprins skaffat flickvän, och jag vet hur det känns när man får hjärtat krossat... Oh, nu förstår jag varför...

Jag går till soffan och sätter mig. Jag tar upp mobilen igen och läser twettsen. Zayn ställer sig vid soffan

'' Jag ska gå och duscha, och du'' han tittar allvarligt på mig

'' Mmm, vad?'' Jag tittar upp på honom

'' Logga ut från twitter, NU'' han spänner ögonen i mig. Han ser ganska läskig ut men jag vet att han bara vill att jag inte ska bli sårad

'' Okej'' jag suckar och lägger ifrån mig mobilen. Så fort Zayn har gått iväg tar jag upp mobilen och fortsätter läsa ''Aww söta Nayn var när dom var små!!'' säger en twit. Det finns ett foto i samma twit, på fotot är det jag och Zayn när vi var runt 7 år. Hur hittade hon detta foto..?! Och vadå Nayn vad är det..?

'' Nat!'' Zayn står bakom soffan och lägger händerna på mina axlar. Jag hoppar till av räddsla

'' Zayn! Du skärmde mig!'' jag lägger fort bort mobilen

'' Jag trodde jag var tydlig mot dig'' Zayn böjer sig över mig och tar min mobil.

'' Men.. Zayn, ge mig den!''

'' Nope, och du skulle bara våga kolla upp twitter på din dator'' Han vänder sig om och går iväg. Jag kollar efter honom, han har bara en handuk runt midjan. Jag kan inte låta bli att le lite

'' Jag kan inte! Jag lämnade den hemma, hade hoppats på att få låna din!'' ropar jag efter honom. Han svarar inte utan går bara in i badrummet. Den andra toaletten är på övervåningen, där finns också mitt och Zayns sov rum och våran garderob och ett extra/förvarings rum. Jag har ingen bärbar utan en sån där stor sak så jag lämande den hemma. I köket på köksbordet ligger Zayns bärbara MacBook Pro... Jag kanske bara ska.. Nej men herregud Nat, det är som du drogar. Elvis kommer ut från gästrummet och suckar. Jag börjar skratta

'' Vad? Vad skrattar du åt?! Du kan väll gå till din fina stora walk-in-closet istället för att sitta där och skratta åt mig'' säger hon irriterat

'' Ta det lungt. Inte mitt fel att din kille bor i Irland och min kille hade en extremt cool garderob som han inte använde... Fast du vet, jag och Zayn delar på den nu. Har du ens sett den? Visst är den underbar!'' retar jag henne

'' Mm...'' hon himlar med ögonen och sätter sig brevid mig. Då slår det mig

'' Får jag se på din mobil en stund bara'' säger jag och tar hennes mobil. Hennes låsskärm är inte full med twitter saker, hon har antagligen gjort så hon inte får notisar från twitter

'' Har du.. Emm... Gått in på twitter på emmmm länge?'' frågar jag och slår in hennes kod, 4242 eller 'haha'

'' Nej, vadårå?'' säger hon men precis som hon säger det ser jag något i hennes blick, jag förstår precis vad hon just kom på; hat. Hon tar mobilen ur min hand och går in på twitter. Hon bläddrar sakta ner men hennes tumme rör sig bara snabbare och snabbare, tillslut kastar hon ifrån sig mobilen. Den studsar på golvet. Hon tittar rakt framför sig.

'' Vad håller ni på med? Vad var det som ramlade?'' hör vi Niall säga från gästrummet men vi ingronerar honom.

'' Hat?'' frågar jag

'' Hat'' Vi båda tittar rak fram

'' Hur länge kommer dom...?''

'' Vet inte'' vi sitter tysta en stund. Niall kommer fram till oss och stirrar på oss. Han är på väg att säga något men Zayn öppnar badrumsdörren och ropar på honom så Niall går dit istället. Zayn viskar något i Nialls öra och han hämtar kläder till Zayn. När Zayn klätt på sig kommer dom båda fram till mig och Elvis. 

'' Tjejer, vi vet att ni kommer få det svårt i början men vi och dom andra killarna kommer vara här och hjälpa till att bevisa för fansen att vi älskar er. Det kan vara svårt men efter ett tag kommer till och med ni få beundrare'' Säger Niall

'' Helt ärligt så vet jag inte så mycket om detta men jag har messat med Liam och Louis om hur det var för deras tjejer. Dom sa att fansen kommer bli överaskade men efter ett tag kommer dom älska er och bli våra shippers'' säger Zayn och sätter sig brevid mig

'' Va? Vadå shippers?'' jag tittar förvånat på honom

'' Ja som Sophiam shippers, dom som gillar Liam och Sophia. Sophia är Liams flickvän'' säger Niall

'' Eller som Elounor shippers, dom som gillar Louis och Eleanor. Eleanor är ju Louis tjej'' säger Zayn

'' Eller som Eliall...'' Säger Elvis. Jag stirrar på henne

'' Eliall?'' frågar jag

'' Ja, jag läste det på twitter. Dom kallar mig och Niall för Eliall'' säger hon och tittar på mig. Eliall, vad fint. Eliall, Sophiam och Elounor... Då slår det mig

'' Nayn'' säger jag och tittar rakt på Zayn

'' Va?'' frågar han

'' Ja.... Jag läste det. Udda men ändå.. Gulligt. Nayn..'' Jag skrattar lite. Då börjar dom andra också skratta. Oh herregud vad är det som händer. För 3 dagar sen visste jag inte ens om jag skulle hata eller älska Zayn och för en vecka sen så kunde jag aldrig ens tänka tanken på att åka till London med Zayn, med One Direction! Och kolla nu, nu sitter jag här i Zayn soffa som står i Zayn hus som ligger i London. Just nu sitter jag och tittar på min älskade Zayn som jag för en vecka sedan hatade mer än något annat. Tänk så snabbt allt har förändrats. 

'' juste, du kanske vill ha din mobil nu'' säger Zayn och avbryter mina tankar och räcker mig min mobil.

 Jag himlar bara lite med ögonen och det får Zayn att le.

'' Gaah, min mobil!!'' skriker Elvis, verkar som hon har fått tillbaka vettet... Eller vettet och vettet, hon har fått tillbaka hennes normala jag. Hon kastar sig på golvet och tar upp sin mobil som ligger en bit bort

'' Helveteeee'' skriker hon och drar pekfinget över sprickan i skärmen

'' Du kastade den i golvet med flit så skyll dig själv...'' säger jag och skrattar åt henne.

________________________________________________________________________________________

Eliall, fan vad nöjd jag blev med det ship namnet xD Omfg hahahaaha 


Hoppas ni gillar detta kapitel ;) Äntligen la jag ut något samma dag som det är meningen att det ska lägga ut det C;


Kommentera snälla, PRATA MED MIGGGGG

Av Rakel - 9 december 2013 18:47

Måste bara:

Detta om Harry och Kendall, låt dom vara. Om dom dejtar är det väll bara kul? Jag erskänner, jag gillade verkligen inte Haylor men varför måste vi hata på Kendall? Har hon gjort något fel? 

Alla som skickar hat till Hendall eller något av 1Ds flickvänner; Lägg av! Det är deras liv, skulle du vilja att få massa skit för att du dejtar en kändis? Asså gud, väx upp

Jag vet inte om jag ska tro att dom dejtar, jag menar han får väll ha tjejvänner? Annars skulle det va kanske kul om han dejtar en ny varje december :P Haha, men jag har läst (vet inte om det är sant) att det är Modest som vill att Harry ska dejta någon ny varje vinter, idk.


Men inget hat nu, bye bye <3

Av Rakel - 7 december 2013 22:45

Jag tittar mig vettskrämt omkring. Jag HATAR att flyga, jag HATAR att vara i centrum och jag HATAR när massa personer tittar på mig

'' du vänjer dig'' säger Zayn och forsätter skratta åt mig. Jag tittar på Elvis men hon ser mest nöjd ut. För det flesta tjejer är deras dröm att vara tillsammans med någon kändis men jag tycker bara det känns så konstigt att säga 'kändis' för mig kommer Zayn bara vara... Zayn

________________________________________________________________________________________

        

Vi sitter i någon svart skåpbil som ska köra oss... Någonstans.. Bilen stannar och jag tittar ut. Inga där.

'' Spring'' säger Zayn och tar min hand. Vi kliver ur bilen och skyndar oss in ett stort vit hus. Mer hinner jag inte uppfata. Allt går så fort, helt plötsligt står vi i en hall och några andra män kommer in med allas väskor. Jag håller fortfarande i Zayns hand och går sakta in. Huset är stort och städad, fina möbler och stora tavlor hänger på väggarna.

'' Vad är det här för ställe...?'' frågar jag och ser mig omkring. Harry tittar på mig

'' Det är mitt hus, här jag bor'' säger han och skrattar som om det skulle vara självklart. 

'' Ni andra då?'' frågar Elvis. Hon ser lika häpen ut som jag antagligen gör

'' Vi har våra egna hus vi också...'' Louis tittar frågande på mig. Jag vänder mig mot Elvis, hon tittar på mig. Vi verkar tänka samma sak vardagsrummet är större än våran lägenhet hemma i Bradford... 

'' Så... Vad ska vi göra nu?'' frågar Elvis. Alla tittar frågande på henne. ''Ska vi stanna här eller gå hem till... Vart ni nu bor'' fortsätter hon. Det är fortfarande ingen som svarar. ''Okej... Emh, vad bor du då Niall?'' försöker hon igen. Undrar om hon fattar hur dumt det låter...

'' Eh, jag bor i Irland'' säger Niall och flinar lite. Elvis ögon blir 3x så stora

'' Irland..? Toppen'' säger hon sarkastiskt. Lilla Blondie, du borde vara mer försiktigt nu när du äntligen fått din drömkille

'' Fast jag brukar bo hos någon av grabbarna'' forsätter han och ler. Jag ser hur Elvis slappnar av

'' Ni kan väll bo med oss?'' säger jag snabbt ''alltså om jag ska bo i ditt hus'' fortsätter jag till Zayn

'' Såklart du ska, ja varför inte?'' Svarar Zayn

'' Bra, när åker vi?'' frågar Elvis

'' Vadårå, har du brottom härifrån?'' frågar Harry. Liam, Louis och Zayn börjar skratta. Liam har jag inte pratat så mycket med, om jag nu pratar 'så mycket' med någon av dom men han verkar så tyst. Han ser rätt tuff ut med ändå på något sätt... Lite gullig, liksom sådär jordnära och bara hel gosig... Gud det där låter bara fel! Jag tittar på honom. 

'' Det kanske jag har!'' svarar Elvis uppkäftigt. Det får bara killarna att skratta ännu mer

'' Nat...? Varför kollar du in Liam?'' frågar Zayn och kollar underligt på mig. 

'' Va? Det gör jag inte'' säger jag och tittar på Zayn istället. I ögonvrån kan jag se hur Liam ler.

'' Vi kanske borde ta oss hem?'' frågar Zayn

'' Okej'' svarar jag och tar min väska. Zayn tar upp mobilen och skriver något. Bara någon minut snenare kommer en taxi och hämtar upp oss. Niall sätter sig i andra fram sättet och Elvis, Zayn och jag sitter i baksättet. 

Vi kommer fram till Zayns hus. Det är ungefär lika stort som Harrys, dom ser ganska lika ut. Zayn tar min väska och leker 'gelteman'. Han öppnar dörren. Wow... Jag kliver in i huset. Han har spräymålat vissa av väggarna. Jag vet att han alltid har gillat att måla, detta är hans drömhus. Han har verkligen fått allt han drömt om! Verkar som drömmar slår in... För vissa iallafall. Fast jag ska inte klaga, detta är rätt coolt! Zayn tar min hand och vissar mig runt. Det finns ett sovrum (hans sovrum såklart), 1 gästrum, 2 toaletter, 1 stort vardagsrum, 1 kök, 1 walk-in-closet (som inte används för Zayn har en vanlig garderob i sovrummet) och 2 typ extra rum/ förvarings rum. Zayn tar min väska med alla kläder och ställer den framför dörren till walk-in closeten.

'' Jag vet inte hur du vill ha dina kläder men du får fixa så som du vill ha det'' säger han till mig

'' Va?! Ska jag få använda den?!'' jag tittar förvånat på honom

'' Vi båda. Jag har inte haft anvädning för den men nu när du är behöver vi en större garderob, så vi delar den'' det låter mer rimligt ''men du kan ju börja hänga in dina kläder'' 

'' Eh, okej'' svarar jag och bär in väskan. Efter typ 20 minuter är jag klar. Jag går runt i huset och ställer upp resten av mina prylar och ställer mina skor i skogarderoben. Fattar inte att Zayn ger mig till låtelse att bara gå och fixa i hans hus. Men det som skrämmer mig mest är att vi ska dela rum, ha samma garderob, äta i samma kök, sova i samma säng, BO I SAMMA HUS. Niall och Elvis står i det största gästrummet och bäddar och fixar. Jag stannar utanför deras dörr.

'' Nej! Niall inte så!!'' hör jag hur Elvis säger irriterat

'' Du har för många kläder! Mina kläder måste också få plats!'' säger Niall. 

'' Dumma lilla garderob! Jag borde faktiskt ha fått dela med Nat, jag menar en walk-in-closet!!'' Jag kan inte låta bli att le. Dörren är på glänt så jag ser dom. En av Elvis väskor är öppen och det är fullt med kläder över allt. Dom har en liten smal garderob. Aha, fattar vad dom bråkar om. Alla dom där kläderna kommer inte få plats. Oh herregud, Elvis, vad ska du göra nu? Jag håller handen för munnen för att inte skratta. Jag känner 2 händer vid mina höfter. Jag hoppar till. Fan ta dig Zayn, skräm mig inte så där! Zayn ler mot mig, han ser att jag blev rädd

'' Vad gör du?'' viskar han. Jag vänder bara hans huvud mot dörren och säger ''shhhh'' efter ett tag håller han också på att garva ihjäl.

'' Hey!'' Niall öppnar dörren och stirrar på oss. 

'' Nejmen, vilken gullig garderob Elvis! Själv har man ju fullt med lediga krokar kvar i min...'' säger jag retsamt.

'' HÅLL KÄFTEN!'' skriker Elvis och slår igen dörren. Jag och Zayn as garvar. Jag älskar den där tjejen så mycket ahahahahaha. Min mobil plingar till. Jag tar upp den ur bakfickan på mina svarta jeans. Det är mamma som skickat ett sms


Från: Mamma -.-'' 

Så bra gick det att åka till London men världens kändaste pojkband...


Hon har skickat en bild också. Jag kollar bilden. Det är ett foto av mig och Zayn. Över bilden dtår det med stora bokstäver ''POPSTJÄRNAN ZAYN MALIK TAR HEM EN NY TJEJ TILL LONDON EFTER ATT HA VARIT HEMMA I HEMSTADEN'' under den långa rubriken står det mer fakta om mig... Eller fakta och fakta.. Det står ''Zayn Malik från pojkbandet One Direction tog med sig sina band medlemar och bestökte sin hemstad för att träffa familjen när han i själva verket åkte ditt för att träffa en gammal flickvän som hade dumpat honom några veckor innan han deltog i x-factor. Nu tar han med sig tjejen hem, som vi fått reda på heter Nathalie Franks. Är dom tillsammans igen? Det antar vi men frågan är, är hon bara tillsammans med honom för att han är känd?'' Jag stelnar till och stirrar på mobilen. Vad är det här? Hur vet dom vad jag heter? Varför tror dom det? Hur vet dom om mig!?!?! jag svarar inte på sms:et utan stänger bara av min mobil. På lås skärmen poffar det upp massa saker från twitter. Men... igår hade jag 200 följare... nu har jag 200 000 följare..?! Jag läser massa twitts som ''Idiot! Låt Zayn vara!'' ''Du är bara med honom för att han är känd'' ''dö'' ''Dö din jävla hora! Du förskännar inte Zayn!'' ''Är du och Zayn tillsammans?!'' ''Fattar inte att Zayn vill vara med dig, idiot'' ''Vill också vara med Zayns flickvän!!'' ''Tjejer ta det lungt! Detta är väll bara ett ryckte som alla andra 'flickvän rykten' '' 

Jag stelnar till. Vad... är detta? Dom... Dom hatar mig...? Zayns fans hatar mig? Folk som aldrig träffat mig hatar mig? Zayn tittar oroligt på mig

'' Nat? Vad är det?'' Han tar min mobil och kollar på den, han läser allt jag nyss läste. Jag säger ingenting utan står bara stilla och tittar ut i tomma intet.

'' Oh...'' säger Zayn efter en stund. ''Detta burkar hända'' fortsätter han. Va? Vad ska han nyss?! jag säger fortfarande inget så han kommr bara fram till mig och kramar.

'' Strunta i dom bara. Läs bara dom snälla inläggen. Du kommer också få fans nu haha'' säger han och kramar mig hårdare

'' Fans?'' säger jag och himlar med ögonen

'' Ja... Alltså, mina fans som börjar gilla dig efter som jag gillar dig. När dom fattar att jag är lycklig med dig alltså'' 

'' När gör dom det då?

'' Olika, när dom ser oss le och ha kul tillsammans tillräckligt många gånger antar jag. Fast såklart kommer några fortfarande hata dig men dom flesta kommer älska dig!''

'' Kommer Elvis också få.... hat?'' han nickar bara till svar. Hur dum kunde jag vara så dum? Såklart jag kommer få hat! Varför tänkte jag inte på det? Hoppas man vänjer sig... Nejnej, det måste jag göra. Annars kommer detta inte funka. Eller...? Jag har seriöst ingen som helst aning om vad som kommer hända

________________________________________________________________________________________

Gaash det tog LÅNG tid och det är inte ens ett bra kapitell ugh...


Ledsen om det är massa stavfel jag hinner inte läsa igenom nu, ska göra det sen

God natt! Tack att ni läser :)


KOMMENTERA


GILLA


DELA


<3

Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min one direction blogg! Hoppas du läser och gillar! ;)

  

          One direction          

Hej & välkommen till min One direction blogg! Jag kommer  att skriva lite om grabbarna och  lite noveller! Jag hoppas att du gillar bloggen, och kommer tillbaka!

Kommentera gärna! ♡

Vem är jag då?

         

jag är en tjej som heter Rakel :))

Jag lever i en familj med en lilla syster och mamma och pappa. Jag kommer från värmland. Om du någon gång skulle se mig någonstans så kom fram och säg ''Hej! Jag läser din blogg!'' Var inte blyga, skulle bara älska om någon gjorde så =)

Jag har mycket problem med mig själv men 1D har alltid varit där för mig, dom finns när jag behöver dom. Dom är andledningen till att jag lever.

Annars är jag någ rätt normal... AHAHAHAAHAAA NÄÄÄ NORMAL FINNS INTE I MIN ORDLISTA

 

Glömde jag säga... @onedirection följer mig på twitterrrrr gaasssshh <3

 

 

Novellen

 

Nathalie Franks, eller även kallad Nat är är 20 år och lever i England, Bradford. Där finns också hennes mamma och Kevin... Kevin är mammas nya kille. Nat står inte ut med varken honom eller mamma så hon bor i en lägenhet tillsammans med sin bästa vän Elvira (Elvis). När Nat var yngre var hon bästa vän med Zayn Malik. Nu vet alla vem han är, en av killarna i one direction. Men Nat känner honom bättre än någon annan. Vilket också gör det svårare för henne att glöma honom. Han krossade hennes hjärta igenom att vara otrogen. 

Nat lovar sig själv att aldrig tänka på Zayns namn igen. Även om han är världs känd vill inte Nat ha något med honom att göra. Men svårare blir det för Elvis som råkar förälska sig i Niall Horan som oxå är med i 1D. Gång på gång försöker Zayn få tillbaka Nat, men hon vägrar. En dag kanske hon låter honom förklara... eller inte.

25 besvarade frågor

Translate!

Besökare :) Start 19/8-13

OMRÖSTNINGAR!

Vad tycker du om Tell Me A Lie?^^
 Vad är det? O.o
 Har inte läst -.-
 Läst typ ett kapitel .__.
 Den är väll bra
 Riktigt bra (;
 BÄST!!
 Favoriten vettu!!! :D

Kategorier

Arkiv

INLÄGG!

GÄSTBOK!

LÄNKAR!

STATISK!

KALENDER!

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

BAKGRUND!


Skapa flashcards