svenska1dlover

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Rakel - 8 juli 2013 13:13

GAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 månader sen mitt livs sörsta upplevelse !!!!

2 månader sen jag bliv så jäwla besatt av grabbarna !!!!

 


Ja... Jag har ju varit en Directioners väldrigt länge men det var på konserten 8 maj som något

hände med mig, jag bliv besatt... som en drog liksom att jag bara MÅSTE HA MÅSTE HA ( alltså

att jag måste ha grabbarna...)

Det är nu 2 månader sen... Wow... Det känns mycket längre, liksom jag har hunnit fylla 12, fått

sommarlov, varit på P!NK konsert och mera i mellan... Wow!

Vilka mer var på konserten och var satt du??


Här är lite foton från konserten, jag vet as dåliga men mobil kameran 

   <---- Tjejen jag gick med, ni kan ju gissa vem jag är.. LOUIS!

               

Av Rakel - 8 juli 2013 12:31

Kapitel 15

 

På Väg Hem

 

2 och en halv månad senare

Louis Perspektiv:

Vi sitter hemma hos mig... Eller ja mitt och Nessas hus har typ blevit

ett hus där jag och grabbarna och i bland Sara hänger.

Jag och grabbarna sitter i soffan och äter skopglass (glass man äter i djup

tallrik) om någon skulle ta kort på oss och skulle bara kolla på fotot en

kort stund skulle vi nog se normala ut men om man kollar nogranare 

skulle man se att Zayn och Harry kör stirrtävling, Liam äter glassen med

gaffel och Niall gluffsar i sig av glassen... Han har lämnat sin talrik och

äter nu ur glassbyttan, jag bara sitter och kollar på honom... Han har

glass överallt... Han tittar upp och ser att jag glor på honom

'' Vad ??'' säger han med munnen full av glass. Jag suckar

'' Du har...Äh det var inget'' det skulle faktiskt vara kul om han gick ut

så där med glass i hela nyllet, hehe. Vi ska på en signering idag och 

imorgon. Det ska bli kul för det är en speciel signering, vi kommer sitta

på torget och först kommer pressen ta några kort på oss sen måste dom

gå så dom får inte vara med under tiden vi möter våra fans.

Vi ska åka ditt typ nu och en imorgon ska vi vara där samma tid.

'' Niall, är du klar eller? Vi måste åka nu'' säger Harry som nyss förlorade

sin hundrade match mot Zayn.

'' Jaja...'' Niall ställer ifrån sig glassen och går och torkar av sig.

Liam reser sig och går och kollar ut i fönstret, han nickar och kollar på oss.

'' Jepp, skutsen är här. Nu kör vi!'' säger han och ler. Vi går ut till den 

stora svarta bilen och åker iväg.


Vanessas perspektiv:

Jag står i min lilla lägenhet och kollar så jag har med mig allt.

William står och hoppar i dörröppningen och tjatar på mig att jag ska 

skynda mig. Jag plockar upp mobilen och skriver ett sms till Sara

Vi ses imorgon. Hon svarar snabbt What?! Kommer du hem imorgon?! 

JIPPI!!! Jag skriver tillbaka Ja, jag åker nu. Kommer till London i natt,

ska sova på hotell, säg inte till Lou. Jag lägger ifrån mig mobilen och

drar på mig skorna.

'' ÖKAAAA!!!!'' William är jätte ivrig

'' Åhhh! Damp unge! Ska du vara så här hela resan?!'' Vi går ut och sätter

oss i taxin. Ett nytt sms från Sara OMG vad kul!!! Grabbarna har en 

signering idag och imorgon, dom är på den nu. Om jag vet rätt så åkte

som nyss... Om du vill veta ;D Jag tar fram mina hörlurar och lyssnar

på musik från mobilen. Jag lyssnar på blandade artister som Rihanna,

Lady gaga, Miley Cyres, Justin bieber mm.


Vi är framme i London, Klockan är halv 2 på natten och vi checkar in

på ett hotel. Vi får vårt rum och bara kastar in våra väskor. Jag går

och lägger mig i dubbel sängen och William i en enkel säng.

Jag orkar inte ens byta om till pyamas så jag sover i mina vanliga

kläder. Jag är jätte trött och vill bara sova och vänta tills nästa dag. 

Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min one direction blogg! Hoppas du läser och gillar! ;)

  

          One direction          

Hej & välkommen till min One direction blogg! Jag kommer  att skriva lite om grabbarna och  lite noveller! Jag hoppas att du gillar bloggen, och kommer tillbaka!

Kommentera gärna! ♡

Vem är jag då?

         

jag är en tjej som heter Rakel :))

Jag lever i en familj med en lilla syster och mamma och pappa. Jag kommer från värmland. Om du någon gång skulle se mig någonstans så kom fram och säg ''Hej! Jag läser din blogg!'' Var inte blyga, skulle bara älska om någon gjorde så =)

Jag har mycket problem med mig själv men 1D har alltid varit där för mig, dom finns när jag behöver dom. Dom är andledningen till att jag lever.

Annars är jag någ rätt normal... AHAHAHAAHAAA NÄÄÄ NORMAL FINNS INTE I MIN ORDLISTA

 

Glömde jag säga... @onedirection följer mig på twitterrrrr gaasssshh <3

 

 

Novellen

 

Nathalie Franks, eller även kallad Nat är är 20 år och lever i England, Bradford. Där finns också hennes mamma och Kevin... Kevin är mammas nya kille. Nat står inte ut med varken honom eller mamma så hon bor i en lägenhet tillsammans med sin bästa vän Elvira (Elvis). När Nat var yngre var hon bästa vän med Zayn Malik. Nu vet alla vem han är, en av killarna i one direction. Men Nat känner honom bättre än någon annan. Vilket också gör det svårare för henne att glöma honom. Han krossade hennes hjärta igenom att vara otrogen. 

Nat lovar sig själv att aldrig tänka på Zayns namn igen. Även om han är världs känd vill inte Nat ha något med honom att göra. Men svårare blir det för Elvis som råkar förälska sig i Niall Horan som oxå är med i 1D. Gång på gång försöker Zayn få tillbaka Nat, men hon vägrar. En dag kanske hon låter honom förklara... eller inte.

25 besvarade frågor

Translate!

Besökare :) Start 19/8-13

OMRÖSTNINGAR!

Vad tycker du om Tell Me A Lie?^^
 Vad är det? O.o
 Har inte läst -.-
 Läst typ ett kapitel .__.
 Den är väll bra
 Riktigt bra (;
 BÄST!!
 Favoriten vettu!!! :D

Kategorier

Arkiv

INLÄGG!

GÄSTBOK!

LÄNKAR!

STATISK!

KALENDER!

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

BAKGRUND!


Ovido - Quiz & Flashcards