svenska1dlover

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Rakel - 5 juli 2013 18:00

Kapitel 14


Avslöjad

 

Jag står men ansiktet begravt i händerna och William bara stirrar

på mig. Jag försöker avgöra oddsen av att han hittat den sanna 

informationen eller bara vanligt skvallerskit som inte är sant.

'' Så... Vad hittade du??''frågar jag försiktigt när jag slutligen kommit

fram till att den ända ledtråden är att fråga.

'' tja.... Han heter William i mellan namn! Fattar du det?! Jag heter 

William!?'' säger han och flinar

'' Nejjj...?? Gör han?! Det visste jag inte!'' säger jag sarkastiskt, William brukar jag kalla Louis när jag blir arg på honom. '' hittade du något mer?''

fortsätter jag

'' Ja... Fast den informationen tror jag att du vet själv...'' säger han

'' Det är inte som du tror!!!!'' Säger jag och får panik

'' Du är Louis Tomlinsons flickvän!''

'' Är jag?? Oh... Det kan förklara en del..'' säger jag och ler lite oskyldigt.

'' Halva välden letar efter dig!!!''

'' Halva?! Vad smikrande!'' Jag börjar le stort

'' Varför flyttar en sån begåvad, duktigt och älskad person som du hit!?''

Mina ben viker sig under mig och jag faller ihop på golvet och jag 

börjar gråta.

'' Jag är inte älskad...'' får jag fram. '' Jag var hatat, folk ville döda mig!

Dom kom fram och skadade mig vart jag än gick! Jag flyttade hit för 

att skydda mitt liv! Jag kommer åka tillbaka ditt! Om typ 2 månader!''

Han ser ledsen ut

'' Så du ska sticka? Det finns ett problem...'' säger han tyst och tomt.

'' Ja det ska jag... men inte nu. Vilket problem.

'' Ingen lämnar Smaragde''

'' What?!'' Jag stittar på honom

'' Tror du att jag skulle vara kvar här om jag kunde sticka?!'' Han tittar

förvånat på mig. Det har jag inte tänkt på...

'' Varför kommer ingen här ifrån??'' Jag ställer mig upp igen och stödjer

mig på bänken.

'' Det blir bara aldrig så, man kan inte te.x boka en taxi hit för ingen vill

åka hit till väldens ände''

'' Jag kom ju hit i en taxi?''

''Wow! Då ville dom verkligen bli av med dig'' Ja... jag grät ju typ hela

vägen... '' eller så är det för att du är kändis...'' Jag tittar på honom, 

han tittar ner i golvet.

'' William... Om det är rätt som du säger att dom körde hit mig som 

kändis lär dom ju köra hem mig på samma sätt eller hur? Och dom bryr

sig säkert inte om jag har sällskap med mig...'' säger jag med min 

snällaste röst.

'' Vad menar du??''

'' Du kan väll åka med mig då? Om du ville här ifrån menar jag... Jag ska

till London om du vill följa med ditt är det ok, jag kan säkert hitta en fin

lägenhet till dig!''

'' Tack så mycket!! Jag fattar det inte... SKA JAG HÄR I FRÅN?!?!'' han

hoppar av glädje

'' Ja om du v... '' men hinner jag inte säga

'' OMG JA!!!! JA DET VILL JAG!!!!!!''

'' Hahaha.... Hjälp mig med lunchen!''

'' Okej mamma'' Han lippar och skakar samtidigt sakta på huvudet som

en liten barn unge

'' Kalla mig aldrig mamma igen! Okej?!'' Jag börjar skratta och slår till

honom på skämt i bakhuvudet. Jag gillar William, han är snäll, rolig,

trevlig, underbar och han säger inget om mina ärr på armen.

Jag har slutat med det, det var inget för mig. Men snacka om att det

var svårt att sluta... Man bara ville fotsätta!! 

Nu fattar jag hur knarkare, rökare, alkisar och snusare känner sig...

Fan! Jämförde jag mig nyss med knarkare, rökare, alkisar och snusare?!

Vart är mitt liv på väg igentligen?!

 

Vi äter pasta och skinksås, småtjerna har inte märkt vad som hände i 

köket och William lovade att inte berätta för någon om vem jag är...

Fast egentligen är det konstigt att ingen annan märkt nåt... Kollar man

aldrig på tv här?! Fast dom kanske vet om det men inte säger något??

Det ska iallafall bli skönt att veta att han följer med mig tillbaka till

London.

 

 


 

Av Rakel - 5 juli 2013 13:07

Hej Hej, nu kommer ni få höra den freakiga sidan av mitt directioner liv   


Ganska nyss åkte vi i bilen och lyssnade på radio när Forever Young kommer upp, alltså orginalet.

Jag började på allvar tjuta XD Jag satten handen över munnen och näsan och bliv tår ögd. Jag Bara:

OMG!!!!!  ONE DIRCTION HAR GJORT EN COVER PÅ DENNAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! 8DDDDDD

Jag fick väldens utbrott i bilen... lite pinsamt om man tänker tillbaka på det... hehe

Om ni inte har hört deras cover så har ni verkligen missat nåt!! LÖVV DEENN!!!

Myspace Falling Objects
Hej & välkommen till min one direction blogg! Hoppas du läser och gillar! ;)

  

          One direction          

Hej & välkommen till min One direction blogg! Jag kommer  att skriva lite om grabbarna och  lite noveller! Jag hoppas att du gillar bloggen, och kommer tillbaka!

Kommentera gärna! ♡

Vem är jag då?

         

jag är en tjej som heter Rakel :))

Jag lever i en familj med en lilla syster och mamma och pappa. Jag kommer från värmland. Om du någon gång skulle se mig någonstans så kom fram och säg ''Hej! Jag läser din blogg!'' Var inte blyga, skulle bara älska om någon gjorde så =)

Jag har mycket problem med mig själv men 1D har alltid varit där för mig, dom finns när jag behöver dom. Dom är andledningen till att jag lever.

Annars är jag någ rätt normal... AHAHAHAAHAAA NÄÄÄ NORMAL FINNS INTE I MIN ORDLISTA

 

Glömde jag säga... @onedirection följer mig på twitterrrrr gaasssshh <3

 

 

Novellen

 

Nathalie Franks, eller även kallad Nat är är 20 år och lever i England, Bradford. Där finns också hennes mamma och Kevin... Kevin är mammas nya kille. Nat står inte ut med varken honom eller mamma så hon bor i en lägenhet tillsammans med sin bästa vän Elvira (Elvis). När Nat var yngre var hon bästa vän med Zayn Malik. Nu vet alla vem han är, en av killarna i one direction. Men Nat känner honom bättre än någon annan. Vilket också gör det svårare för henne att glöma honom. Han krossade hennes hjärta igenom att vara otrogen. 

Nat lovar sig själv att aldrig tänka på Zayns namn igen. Även om han är världs känd vill inte Nat ha något med honom att göra. Men svårare blir det för Elvis som råkar förälska sig i Niall Horan som oxå är med i 1D. Gång på gång försöker Zayn få tillbaka Nat, men hon vägrar. En dag kanske hon låter honom förklara... eller inte.

25 besvarade frågor

Translate!

Besökare :) Start 19/8-13

OMRÖSTNINGAR!

Vad tycker du om Tell Me A Lie?^^
 Vad är det? O.o
 Har inte läst -.-
 Läst typ ett kapitel .__.
 Den är väll bra
 Riktigt bra (;
 BÄST!!
 Favoriten vettu!!! :D

Kategorier

Arkiv

INLÄGG!

GÄSTBOK!

LÄNKAR!

STATISK!

KALENDER!

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

BAKGRUND!


Ovido - Quiz & Flashcards